Το E-mail Marketing είναι μέρος του online marketing μιας επιχείρισης.

Η δημιουργία ενός ενημερωτικού δελτίου (newsletter) είναι ένας τρόπος για να μεταδώσετε χρήσιμες πληροφορίες μέσω τακτικών ενημερώσεων σε όλους τους πιθανούς πελάτες σας και βοηθά τις επιχειρήσεις στην αύξηση των επισκεπτών και στις πωλήσεις σας.

  • Στοχεύση στο σωστό κοινό
  • Επίτευξη των άμεσων πωλήσεων
  • Οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και πίστης ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας
  • Υποστήριξη πωλήσεων μέσω των υπολοίπων καναλιών μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο

Αν και τα διαφημιστικά mails αποτελούν παλαιότερο μέσο σε σχέση με περισσότερο πρόσφατες και δημοφιλείς μεθόδους διαφήμισης που αξιοποιήθηκαν μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter), το Email marketing αποτελεί αδιαμφισβήτητα τη Νούμερο 1 στρατηγική διαφήμισης. Το Email marketing σχεδόν “επιβάλλεται” να ενταχθεί στις στρατηγικές διαφήμισης μίας επιχείρησης.

Κάποιοι από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι οι εξής:

  • Το κόστος υλοποίησης μίας email καμπάνιας είναι πολύ χαμηλό.
  • Το mail μπορεί να προσωποποιηθεί, καθώς αποστέλλεται άμεσα στον κάθε παραλήπτη προσωπικά και δεν έχει τη γενική αναφορά κάποιας καμπάνιας.
  • Ένα email account αποτελεί το βασικότερο μέσο online δικτύωσης ενός χρήστη, διατηρείται αυτούσιο για μεγάλα χρονικά διαστήματα και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο, παρουσιάζει το μικρότερο ποσοστό εγκατάλειψης.